وبینار مدیریت کمپین (استراتژی)

معرفی وبینار

مدیریت کمپین  یک فرایند کلیدی است که به کمک استراتژی‌های متنوع و هدفمند، ارتباط مستقیم با مخاطبان را تسهیل می‌کند. این فرایند شامل برنامه‌ریزی، اجرا، پایش و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی است. در ابتدا، برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌شود که شامل تعیین اهداف، هدفگذاری، انتخاب کانال‌های مناسب، و تعیین بودجه می‌شود. سپس، کمپین‌ها اجرا می‌شوند و اطلاعات جمع‌آوری شده را به‌طور مداوم رصد می‌کنند تا عملکرد آنها ارزیابی شود. در این فرآیند، بهینه‌سازی و اصلاحات لازم برای بهبود عملکرد و رسیدن به هدف نهایی انجام می‌شود. مدیریت کمپین‌ها با توجه به تحلیل داده‌ها، بازخوردهای مشتریان و تغییرات بازار، امکان انطباق و بهبود مداوم را فراهم می‌کند تا کسب و کارها بتوانند به‌صورت بهتر و هدفمندتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و در نتیجه، عملکرد و موفقیت خود را افزایش دهند.

این وبینار برای این افراد مناسب است

مدیران کسب و کار

مدیران شبکه‌های اجتماعی

مدیران مارکتینگ تیم‌ها و تمامی کسانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند

سرفصل های وبینار

لندینگ پیج
بودجه بندی
هدفگذاری
پرسونا دیزاین
تحقیقات بازار
پیام کمپین
سناریو نویسی
انتخاب کانال تبلبیغاتی
تست a/b
کلاینت بریف
قیف و سفر مشتری
گزارش گیری

درباره استاد دوره

محمد راستگو

کارشناس دیجیتال مارکتینگ در صبا ایده و سینما تیکت

سوالات متداول

ویدیوی ضبط شده وبینار در سایت قرار خواهد گرفت.

تمامی علاقمندان این حوزه با هر سطحی از دانش دیجیتال مارکتینگ میتوانند در این وبینار شرکت کنند.
شما میتوانید به صورت رایگان در این وبینار شرکت کنید
بله شما می‌توانید فایل تدریس را در کانال تلگرامی آکادمی راین دریافت کنید.

زمان بندی دوره

مهلت ثبت نام اولیه
10 آبان 1402
مصاحبه و ارزیابی
10 آبان 1402
شروع بوت کمپ
10 آبان 1402
پایان بوت کمپ
10 آبان 1402

ثبت نام

جهت ثبت نام در وبینار بر روی دکمه زیر کلیک کنید.