دیده شدن و شناخته شدن در سوشال مدیا یک فرایند است که برای ساختن و تقویت هویت و شناخت برند در پلتفرمهای اجتماعی انجام میشود.
شناخته شدن و اعتبار و جایگاهی که افراد در ذهن مخاطبین خود شکل می دهند بطور کلی یک برندینگ است که بواسطه این برندینگ، جایگاه افراد یا شرکت ها در نظر مخاطبین مشخص می شود و کمک بسیار مهمی در همکاری های آتی آنها خواهد داشت. هدف اصلی برندینگ در سوشال مدیا، ایجاد ارتباط عمیقتر با مخاطبان، ایجاد شناخت بیشتر از برند و ارائه محتوای جذاب و ارزشمند به مخاطبان است. با استفاده از استراتژیهای مناسب برندینگ در سوشال مدیا، برندها میتوانند بازاریابی شخصیسازی شده، افزایش شناخت و اعتبار برند را تحقق بخشند و ارتباطات موثرتری با جامعه مشتریان خود برقرار کنند.
در وبینار برندینگ در سوشال مدیا با تدریس سمانه خدایی مدیر سوشال مدیا آموزال از تجربیات و آموخته های او خواهیم شنید
این وبینار برای این افراد مناسب است
مدیران دیجیتال مارکتینگ
فعالان حوزه تبلیغات و کمپین
متخصصان بازاریابی آفلاین و آنلاین
کارشناسان شبکههای اجتماعی
دیجیتال مارکترها
سرفصل های وبینار
آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
پیش نیاز ها و مایندست ذهنی
شاخه های دیجیتال مارکتینگ
شغل های موجود
مدل تی شیب در دیجیتال مارکتینگ
سافت اسکیل ها
پرسش و پاسخ
آشنایی با تحلیل داده
تجزیه و تحلیل داده چیست؟
انواع تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها چشم انداز شغلی.
شکاف بزرگ سواد داده.
کاربرد تجزیه و تحلیل داده ها
ابزارهای هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده ها
چرخه عمر تجزیه و تحلیل داده ها.
فرصت های شغلی در تجزیه و تحلیل داده ها.
وظایف تحلیلگران داده
مهارت های تبدیل شدن به یک تحلیلگر داده
سمانه خدایی با بیش از 4 سال تجربه در زمینه مارکتینگ و با تمرکز استراتژی برندینگ در نوین هاب، آژانس فیلبان و بازارع مشغول بوده و هم اکنون با آموزال در سمت مدیر مارکتینگ همکاری می کند.