مارکتینگ اتومیشن روشی است که از فناوری و نرمافزارهای خاص برای انجام و مدیریت فعالیتهای بازاریابی استفاده میکند. این فرایند شامل استفاده از ابزارهای خودکار برای ارسال ایمیل، ارتباط با مشتریان، مدیریت رویدادها، تبلیغات آنلاین و مدیریت روابط با مشتریان میشود. در این وبینار می خواهیم به معرفی ابزار web engage در اتومیشن بپردازیم.
وب انگیج (WebEngage) یک پلتفرم بازاریابی اتوماسیونی است که به کسب و کارها کمک میکند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و تعاملات بازاریابی را مدیریت کنند. این ابزار امکاناتی از قبیل ارسال پیامهای هدفمند، ایمیلهای اتوماتیک، نظرسنجیها، نوتیفیکیشنها و تحلیل دادههای کاربران را فراهم میکند. با استفاده از وب انگیج، کسب و کارها میتوانند استراتژیهای بازاریابی خود را بهینهسازی کرده و تجربه مشتریان را بهبود بخشند تا بازدهی بیشتری داشته باشند.
علاقمندان این حوزه
مدیران دیجیتال مارکتینگ
کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
متخصصان مارکتینگ اتومیشن
کمپین منیجرها
کارشناسان محتوا و شبکههای اجتماعی
سرفصل های وبینار
آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
پیش نیاز ها و مایندست ذهنی
شاخه های دیجیتال مارکتینگ
شغل های موجود
مدل تی شیب در دیجیتال مارکتینگ
سافت اسکیل ها
پرسش و پاسخ
آشنایی با تحلیل داده
تجزیه و تحلیل داده چیست؟
انواع تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها چشم انداز شغلی.
شکاف بزرگ سواد داده.
کاربرد تجزیه و تحلیل داده ها
ابزارهای هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده ها
چرخه عمر تجزیه و تحلیل داده ها.
فرصت های شغلی در تجزیه و تحلیل داده ها.
وظایف تحلیلگران داده
مهارت های تبدیل شدن به یک تحلیلگر داده
سارا خوش سخن بیش از 5 سال است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. از تجارب کاری می توان به همکاری با برندهای مطرح داخلی از جمله فیلمت، صبا ایده، تخفیفان اشاره کرد. در حال حاضر در سمت مدیر مارکتینگ با زرینو همکاری می کند.