تبلیغات در گوگل به کسب و کارها کمک می کند تا سریع تر سایت خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند.
تبلیغات دیسکاوری گوگل ادز شبیه سایر تبلیغات پولی است که به صورت آنلاین میبینید؛ با این تفاوت که منحصرا در Google Discover،Gmail وYouTube نشان داده می شود.
راهاندازی و بهینهسازی دیسکاوری آگهیهای ادز امری حیاتی برای دستیابی به عملکرد بهتر و جذابیت بیشتر آگهیهاست.
برای راهاندازی موفق دیسکاوری ادز، انتخاب هدفمند هدفگذاری و تعیین دقیق مخاطبان با توجه به جنبههای مختلف هدفمند سازی گروهها و بازارها از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین، استفاده از ابزارها و تکنیکهای مختلف برای آنالیز و بهبود مداوم عملکرد آگهیها و شناخت بهتر عملکرد رقبا نقش بسیار مهمی در بهینهسازی دیسکاوری ادز دارد.
استفاده از دادهها و تجربیات گذشته نیز امکان بهینهسازی و بهبود مستمر را برای دیسکاوری آگهیهای ادز فراهم میکند.
این وبینار برای این افراد مناسب است
افرادی که به دنبال یادگیری راههای بهبود و بهینهسازی استراتژیهای تبلیغاتی در فضای دیجیتال هستند.
دیجیتال مارکترها
کارشناسان تبلیغات
و هر کسی که میخواهد تبلیغات خود را با استفاده از دیسکاوری آگهیهای ادز بهبود دهد