وبینار راه اندازی و بهینه سازی دیسکاوری ادز

معرفی وبینار

تبلیغات در گوگل به کسب و کارها کمک می کند تا سریع تر سایت خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند.

تبلیغات دیسکاوری گوگل ادز شبیه سایر تبلیغات پولی است که به صورت آنلاین میبینید؛ با این تفاوت که منحصرا در Google Discover،Gmail و YouTube نشان داده می شود. 

راه‌اندازی و بهینه‌سازی دیسکاوری آگهی‌های ادز امری حیاتی برای دستیابی به عملکرد بهتر و جذابیت بیشتر آگهی‌هاست.

برای راه‌اندازی موفق دیسکاوری ادز، انتخاب هدفمند هدف‌گذاری و تعیین دقیق مخاطبان با توجه به جنبه‌های مختلف هدفمند سازی گروه‌ها و بازارها از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین، استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف برای آنالیز و بهبود مداوم عملکرد آگهی‌ها و شناخت بهتر عملکرد رقبا نقش بسیار مهمی در بهینه‌سازی دیسکاوری ادز دارد.

استفاده از داده‌ها و تجربیات گذشته نیز امکان بهینه‌سازی و بهبود مستمر را برای دیسکاوری آگهی‌های ادز فراهم می‌کند.

این وبینار برای این افراد مناسب است

افرادی که به دنبال یادگیری راه‌های بهبود و بهینه‌سازی استراتژی‌های تبلیغاتی در فضای دیجیتال هستند.

دیجیتال مارکترها

کارشناسان تبلیغات

و هر کسی که می‌خواهد تبلیغات خود را با استفاده از دیسکاوری آگهی‌های ادز بهبود دهد

سرفصل های وبینار

What are Google Discovery ads?
Discovery Ads vs. Display Ads?
How to Create Google Discovery Ads?
The benefit of using Google Discovery Ads?
Where do Google Discovery Ads appear?

درباره استاد دوره

بهار جوانمردی

کارشناس گوگل ادز

سوالات متداول

خیر، شما برای شرکت در این وبینار باید در جلسه آنلاین شوید.
تمامی علاقمندان این حوزه با هر سطحی از دانش دیجیتال مارکتینگ میتوانند در این وبینار شرکت کنند.
شما میتوانید به صورت رایگان در این وبینار شرکت کنید

زمان بندی دوره

مهلت ثبت نام اولیه
10 آبان 1402
مصاحبه و ارزیابی
10 آبان 1402
شروع بوت کمپ
10 آبان 1402
پایان بوت کمپ
10 آبان 1402

ثبت نام

جهت ثبت نام در وبینار بر روی دکمه زیر کلیک کنید.